BIO!

hejhej, blev inge mer uppdatering igår och inge film tittande hos victor heller för den delen.
Mådde inge vidare och ville träffa någon som jag brukar prata med när ja inte e på topp, så smsade jimmy och han ringde upp och frågade bara vart vi skulle träffas, så ja åkte till sundbyberg där jag träffade hnm och Jennie.
Blev inte så mycket prata för jag fick liksom inte fram några ord för hur jag kände, men bara att vara med dom och ha kul med dom gjorde saken myyyycket bättre!
Så tack Jimmy och Jennie! ni är bäst!!!! =)

Idag då vad händer då? Jo jag ska fixa mig nu, sen ska jag åka till Julia och låna män som hatar kvinnor, sen skynda mig hem för att titta på den och sen kommer mamma och pappa och hämtar mig och vi ska åka till Täby där vi ska möta Jeanette och hennes pojkvän och sen så ska vi äta tror jag och sen titt på flickan som lekte med elden, på bio! =) mysigt va?
aja dax att fixa sig pusspuss!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0