BETYG-SNACK!

Tjabba bitches =) Nu sitter jag här igen och åter igen väntar på att färgen ska torka -.- får ju inte gå hem heller eftersom alla ska sluta samtidigt även fast jag inte har ngt att göra så de suger ju lite, iof ska jag ju inte hem och victor har inte slutat än så kanske inte ska klaga ändå (a)
Slutar iof ändå om ca 20 min så det blir nice!
aja nu ska jag kika runt lite på nätet =) puss


Trycket jag ska göra på min vägg! snyggt va?! mmmm me like! =D


föresten har ju glömt att berätta vad jag fått för betyg på saker jag gort i måler!
På dom dekorativa rutorna: MVG
Sträckdragning: MVG
Laserade lister: MVG

Känner mig skit stolt faktiskt!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0