BESLUTSÅNGEST!!!!

Haha! fan vad beslutsångest jag har alltså! har haft det ända sen ja var liten, kommer ihåg hur mina syskon brukade stå och sucka åt mig när jag inte ens kunde välja vilken glass jag ville ha hahaha!! det är fan jobbigt menmen allt ska vara perfekt ;)

Nu först så provade ja den svarta klänningen men de blev liksom för mörkt och för mkt svart så då strök jag ju och satte på mig den rosa men konstaterade ganska direkt att det blev för fint! såg liksom ut som jag skulle fira midsommar med släkten eller ngt, jag måste ju va lite rockigare klädd så nu har jag bytt om igen och nu har jag bestämt mig för att det är dethär jag ska ha ikväll! =)
Blir föresten ingen taxi blir istället hämtad av syrran och hennes kompis och skjutsad så de e skönt! så blir det taxi hem sen, härligthärligt! =)
aja njut av bilderna så skriver ja ett inlägg sen innan jag går! pusspuss!!


Kommentra
Jag har talat: Jonna

Det där duger alldes perfect! Fast jag tycker strumpbyxorna e lite trashigt för dig...

2009-10-25 @ 00:16:38

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0