BÄGAREN RANN ÖVER..

Ibland blir saker och ting bara lite för mycket och bägaren bara rinner över och just då kommer de fram fler saker, sakerna som legat i botten av bägaren som nästan vart bortglömda kommer fram igen och saker blir ännu värre, känner ni igen?? men allt löser sig alltid för eller senare de vet jag men alltid jobbigt i början när allt forsar fram och man inte har tid att stanna upp och ta tag i det. hände mig nyss, att bägarn rann över alltså...
Vet att ja har folk som lyssnar och så men som många säkert vet så vill man itne berätta allt på en gång när de kommit upp utan låta det svalna lite innan man kan börja släppa fram saker och berätta.

Men måste säga en sak till måååååånga: Folk brukar säga och tycka att jag är en bra lyssnare, men ni måste ju även fatta att jag inte klarar av att lyssna på ALLT och ALLA! de har ju sina gränser, får dagligen folk, framförallt sånna på msn som ja itne träffat eller träffat ngn gång sådär som börjar snacka om hur dåligt dom mår och att dom är själmordsbenägna och blabla, brist på uppmärksamhet skulle jag vilja säga! Man kan ju fan inte lägga sina problem i en främmande männikas händer och låta den ha det på samvetet liksom. Har ni sånna jävla stora problem så gå till en psykolog istället för att sitt på msn och tyck synd om er själv, hallå liksom någon måtta får det väll vara!
Ni kanske märker hur irriterad jag börjar bli nu, bara spricker i mitt huvud! Jag har väll liksom mina egan problem att ta hand om precis som varje människa har..
 Nog dax att ja börjar avrunda dehär inlägget innan de blir kilometer långt! men nu vet ni!!

(och alla som e bra vänn med mig får verkligen inte ta åt sig som typ camilla, patricia, victor osv.. aa ni vet vilka det är! behöver ngn nära mig prata så e de ju bara öppna upp sig vafan, men antar att ni förstår hur jag menar (= mellan oss vänner e det lite mer give and take liksom! tihi)
puss


Kommer ni ihåg sånnahär bilder ja tog på mig själv för länge sen? dom e ju lite balla faktistk(a)
uttrycker ganska mycket känslor också om ni fattar ;pp


Kommentra
Jag har talat: Petra

Gud, jag hoppas inte att jag är en av dom bara för att jag ville veta vad du visste? :O haha

2009-10-22 @ 20:27:08
URL: http://pericsson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0