250KR TILL SKOLAN :O

Tjabba! kom precis hem från skolan, känner att huvudvärken börja komma krypande så ska ta något att äta och sedan lägga mig i sängen och ta de lugnt, kanske kolla lite tv och så, risken är ju att jag somnar  och de vill jag ju inte!

Måste ju bara berätta vad jag hittade i brevlådan när jag kom hem.. ett brev från huddinge kommun, och ja tänkte hmm de måste vara från skolan så öppna jag det och så och vad ligger i?! jo ett fucking betalkort!!!!!!!
Jag har glömt att lämna tillbaks min ljudbok som ja var tvungen att låna i 1an till svenskan, så om ja inte lämnar tillbaks den snarast så får jag betala 250 kr! panik! men sprang ner och hittade den i en hylla här i mitt rum så imorgon ska den lämnas tillbaks! om jag kommer ihåg vill säga(a)

Senare idag kanske de blir en promenad ute men vi får se mer om det senare för nu ska ja fixa ngt att äta för att mätta magen! =)
puss!






                                   OCH GLÖM INTE GRATTA VICTOR I INLÄGGET NEDANFÖR!! =)


Kommentra
Jag har talat: Petra

Jo, vadårå?

2009-10-20 @ 18:53:13
URL: http://pericsson.blogg.se/
Jag har talat: Petra

jag addade dig på msn. logga in

2009-10-20 @ 20:15:03
URL: http://pericsson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0