2 ÅR NU, RIP!


Idag är det exakt 2 år sen din pappa var tvungen att stänga av din respirator då allt hopp var ute.
Du blev misshandlad på en fest en kväll, misshandlad till dötts. Riktigt tragiskt!
Och inte nog med det så blev din grav sönderslagen 2 gånger.
Men nu har du äntligen fått vila ifred! och hoppas att du kommer fortsätta att göra det för alltid.

Folk frågar mig om jag kände dig, och kände kan jag ju inte säga direkt, vi hade gemensamma vänner och jag träffade dig en gång i några sekunder bara när jag var med mina vänner, så allt vi sagt till varandra i verkligheter är hej.
Dock pratade vi en hel del på msn och jag vet att du var lätt att prata med och du var en bra lyssnare, i alla fall åt mig.
Mer än så hann jag tyvär inte få veta om dig.

Men en sak vet jag, och det är att alla dina vänner sörjer dig stort och saknar dig! du var älskad av många!

Fortsätt vila i frid Riccardo!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0