VAXINATION PÅ G

dax för att vaxinera sig imorgon, ska göra de i skolan, och ja e garanterat inte rädd för sprutor, har aldrig vart de, när ja va liten älskade ja sprutor och blodprov, började skrika och gråta dom gångerna ja inte fick de på vårdcentralen, så läkarna där bara tittade på mig och såg ut som frågetecken haha! =)
Men just nu e ja däremot rädd för biverkningarna, man har ju hört så mkt.. och nu menar ja inte som typ hon som började gå baklänges för hon hade ju en muskelsjukdom och sen tror jag det hela e överdrivet också.
men däremot vet ja att alla jag känner som tagit den blivit jätte sjuka, men de e ju så att när man tar sprutan så sprutar man ju in en liten dos av själva influensan som gör så att kroppen byggre upp ett försvar mot det så man blir imun mot den influensan sen. men vill verkligen inte lägga mig sjuk.
sen tror vi iof att ja redan haft influensan i Juli när den inte hunnit bli så "känd" och så dåligt som ja mådde då har ja aldrigt gjort i hela mitt liv ;p ,  men iaf lika bra att ta sprutan ändå för säkerhets skull! =)


håll tummen för att ja slipper biverkningar!!!!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0