TRANS

tjabba! kom hem från camilla för lite mer än över en timme sen, blev hämtad av mamma och pappa skönt! slippa åka kommunalt!
Vi pratade iaf med Jonna och det gick jätte bra, så hon ska kolla upp en sak innan folk får veta mer;) nyfikna?? you should be! =D
hoppas de går bara, vore you  nästan dream coming true haha! det känns iaf bättre nu, ja mår bättre men samtidigt känns de som ett tomrum inom mig och ibland hamnar ja i något sorts trans eller vad det heter då jag bara kan sitta och kolla rätt ut i luften och bara sitta helt still, inte prata inte röra mig inte höra vad som händer  runt om och bara tänka, ganska läskigt känns som  man somnar för en stund typ.
menmen nu ska jag nog göra oboy!  mums!
och imorgon kanske ja följer med tobias på jobbet en stund men de får vi se =)
puss sålänge
<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0