TIME FOR WORK! =)

tjabba! kom hem från skolan för en liten stund sen, har hunnit äta en macka bara=) så nu ska jag börja med att  jobba i ca en timme och sedan ta mig ett riktigt varmt skönt och avslappnande bad, sedan ska jag fortsätta jobba, blir nog till att jobba hela kvällen tror jag, helst vill jag ju få klart allt idag för då har jag ju 6400 plus lite till och det är fan inte fel det asså =) men annars får ja ju göra klart resten imorgon somsagt.
Och jag hoppas verkligen att ja får pengarna såfort jag e klar, vore ju sjukt bra för då kan jag handla allt jag saknar som jag börja få lite smått panik över haha! plus att jag ska fixa naglar som jag längtat efter hur länge som helst! wie!
aja time for work! puss

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0