STÄD-TIME!!

tjabba! är hemma nu igen, skit mysigt att träffa kussarna igen :) och matilda som nu e 3 år somnade i min famn i 2 timmar, skit mys verkligen!! måste fan se till att träffa dom oftare! var bättre på det förut när ja och camilla var barnvakt nästan varje helg men de är vi garanterat inte längre, ändring på det tycker jag!!!!

Nu ska ja nog försöka städa mitt rum lite iaf, sitter och dricker kaffe nu så förhoppningsvis får ja väll en liten kick iaf(a)
håller även på att lada kameran så ni ska få se grejerna ja shoppade i lördags, tröjan ja köpte i torsdags som ja berättade om och sen ska ni få se bilder från i lördags, spännande va?? :)
aja dax att städa, pusspuss

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0