SKA BLI FRISK!

sa ju att de inte kommer bli så bra uppdatering (a) haha, somnade direkt efter middan vid 7 och vaknade nyss så de känns ju himla bra, noot (a) men ska gå och lägga mig helt för kvällen snart, för somsagt de e när kroppen sover som den jobbar för att återställa sig som mest då den inte har ngt annat att tänka på ;) titta vad jag kan haha!!

Så ja just nu sitter jag här men ett glas c-vitamin, ett glas te med honung som har mynta i sig, skit äckligt!!!! menmen de behövs ju så får pina i mig ;pp
sen har jag två mandariner också, skaaaaa bli helt frisk innan de bryter ut helt! kanske ni märkt att jag bestämt mig för?? ;)


Fuck alla virus! jennifer skaskaska bli frisk!!! =)


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0