SHOPPING =)

tjabba! upptagen idag eller vad ska man säga haha! vaknade, fixade mig, åkte till ungdomsmottagningen sen till skolan, gick hela dan, sen till huddinge med camilla och käka McDonals, sen stan där jag köpte underkläder, 3 bh:ar och 2 string fick ja med mig så det är nice =)
Sen gick vi runt lite i stan och nu kom jag nyss hem, ska väll strax äta innan jag typ ska lägga mig i sängen och ta de lugnt I think =)
men vi hörs senare=) bilder på underkläderna kommer också så klart! dock inte när jag har dom på mig ;) haha!
puss<3

Kommentra
Jag har talat: Camilla

Det var en riktigt lyckad dag idag! De måste vi göra om! Fina underkläder du köpte (jag har redan sätt dom (feel the pain!)

KRAM!

2009-11-09 @ 19:27:29
URL: http://naztys.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0