SATAN! :O

hahaha shit e helt chockad alltså, som ni märkte så blev de ju ingen mer uppdatering igår men de e fan inte konstigt alltså, ja la mig i sängen vid 20 och kollade på idol men syrran och sådär och jag minns att jag hann se alla sjunga och sen blev de helt svart, så jag somnade alltså runt 21 och vaknade nu, haha galen eller vadå? :O
men fan vad skönt det var då! tänk om man kunde sova 12 och en halv timme varje dag, skulle ju inte sitta fel ;)

Vad händer idag då? Jo nu ska jag vänta på att patricia ska smsa att hon har vaknat och sen så ska vi fixa oss och dra iväg och shoppa, wiho! får se om de blir i stan eller i något inne centrum med tanke på vädret ;p menmen, funderar på att kanske börja fixa mig redan nu så att jag kan ta det extremt lugn, vore ju skönt =)
Aja först och främst ska jag iaf göra en kopp kaffe =D pusspuss

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0