SANT

sådär nu har ja färgat håret och badat och sen suttit här en stund, så tänkte ta på mig pyjamasen och sen krypa i säng =) ska upp halv 7 imorgon, börjar halv 10 så de e skönt! vi har SANT vecka denhär veckan, sant=sex, alkohol, narkotika och tobak, så vi ska få lyssna på blandannat föredetta drogmissbrukare osv, sen kommer olle waller till skolan också ska vi få se på ngn teater osv, så blir nog en ganska  chill vecka och det behövs för min del!! =) sen hoppas ja att tiden går fort fram till fredag! =)
Jag får ju ta ledigt en dag från skolan eftersom ja jobbade på älvsjömässan förut och ja funderar faktiskt på att ta ledigheten nu på fredag, för då kan ja vakna när ja vaknar, alltså sova ut, sen gå upp äta en stadig frukost, sola, bada, raka benen osv och sen fixa mig i lugn och ro, vore underbart men vi får se hur jag gör =)
aja time for bed! pusspuss

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0