SÅN JÄVLA LYCKA!

finns bara en sak som ekar runt och runt i mitt lilla uvud och vet ni vad det är??
- SM GULD, SM GULD, SM GULD, SM GULD, SM GUUUUULD!!
- när aik tar sm guld när aik tar sm guld!! (8)
hahaha ja jag e glad! (a)

Nu har jag iaf gjort 1000st till sånnadär grejer till tele2, så nu har jag 1000kvar och de tar ca 1 timme så ska göra det vid 8 typ :)
Sen när jag gjort alla så har jag tjänat 4400 så jäääävla nice! =D och sen ska jag be pappa ta hem flera så jag kan tjäna ännu mer, helst 2000 till för så har jag tjänar 5200 och de tackar man fan inte nej till iaf ;pp haha!!
aja nu ska jag torka och plata håret sen jag badade =) pussar!


I feel like this right now!! =D


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0