PUH! WIHO KLARKLARKLAR! =D

Sorry för den sjukt dåligt uppdateringen idag men denhär dan har inte vart så jätte kul;p börja med att försova mig, kommer till skolan trött som en zombie, plågar mig igenom dagen, hem läsa lite ur boken jag läser på svenska, somnade i sängen, vaknade, jobbade, åkte iväg på träning och sen hem igen och fortsätta jobba.
Men vet ni?! e så jävla glad nu när allt är klart för imorgon, på fredag eller på måndag så kommer 6352 kr sitta på mitt konto och fy satan vad det kommer kännas bra!! =)
Och de sköna e det att om man plusar ihop alla timmar ja jobbat så blir det ungefär som 3 hela arbetsdagar och det är fan ingenting, så e grymt jäkla glad nu, dehär behövdes!!!
Så imorgon ska jag ägna tiden åt att städa mitt rum som ser ut som aa jag vet inte vad, inte ens bombnedslag räcker till för att beskriva det, så imorgon ägnar jag några timmar åt det somsagt.
menmen nu ska jag fixa mig för natten tror jag =) puss



En broschyr..


Wiho alla klara! =D


I'm the best!! =D

puss


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0