PENGAR RULLAR IN SOM DOM SKA, DET GÅR BRA NU (8)

aa det är ungefär så jag ligger och tänker om och om igen haha! känns så jävla bra nu alltså! trotts att ja inte ens fått pengarna på kortet än så känns det grymt, om det ordet ens räcker till att beskriva hur de känns;pp
Jag har iaf nu bokat tid hos firsören(syrran) på fredag och sen torsdag nästa vecka så ska jag dit och fixa naglar, för hon har ju tagit in e nageltjej på sin salong som är där en gång i veckan så det är nice! =)
kolla gärna på hennes hemsida bar klicka på länken salongvariant.se så kommer ni dit och trycker ni sen på prisexempel så kommer även priser och sånt upp och nummer för tidsbokning och allt finns där, super! (y) =)
aja nu måste ja fan sova! puss

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0