PÅVÄG UPPÅT

tjabba de e lite bättre idag och fick ngr goda skratt igår tack vare min tjejor och ngr av mina grabbar så de e härligt! älskar allihop och de vet ni! =)
Dock e jag fortfarande väldigt besviken på en person och han vet själv vem han är och precis som du säger så har jag all rätt i världen att vara besviken..

Iaf så har jag precis fixat mig och jag har gosat med lill-kusinen Elina hela dan, skit mys verkligen! och nu sover hon men nu får ja vänta på victor istället om han nu kommer, fast de e iof ett ganska bra tag kvar innan han kommer för han åker från sig vid 1, och e här vid 14:12 menmen ja behöver ju inte stressa iaf ;pp
usch nu börjar hungern komma, har inte ätit sen lunchen igår, aja baja!!
puss


mongo bild men vafan orka bry sig (a)


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0