MYCKET TANKAR!

ska gå och lägga mig nu skola imorgon igen.. vet dock inte om ja kommer kunna sova, så jävla mycekt tankar i huvudet just nu...

och måste säga fan vad jag ångrar M.... han har verkligen total förstört mig, e så jävla rädd för förhållanden så de finns ju inte :/ ni vet i vanliga fall brukar man ju tänka: åh gud vad bra ja skulle må med den, och gud va lyckliga vi skulle vara och blabla, men allt jag kan tänka är? tänk om de blir fel, tänk när de tar slut, hur det tar slut, hur dåligt man kommer må, det är allt som ja kan tänka på när ordet förhållande kommer upp och de e så jävla jobbigt..
Vill våga sattsa men något i mig säger mig att jag inte är redo.. och de känns så jävla fel... =/
tänk att en liten osäker person kan få en att typ få men för livet, tänk att en person som från början fick en att må så jävla bra, i slutändad kan få en att må så jävla dåligt att man till och med blir rädd för förhållanden när man gillar ngn annan.
men antar att det bara är att låta tiden ta hand om allt, eller?

aja mycket tankar somsagt, godnatt <3

Kommentra
Jag har talat: Camilla

Gumman, du tar steget när du är redo. Mattias va en idiot. Den här killen verkar helt underbar. Du kännder honom bättre än vad du och Mattias gjorde. Men ta inte steget fören du är redo. Du får gärna komma och prata med mig. Jag lyssnar och hoppas jag kan ge tipps eller något.

Puss

2009-11-01 @ 23:49:56
URL: http://naztys.blogg.se/
Jag har talat: Petra

Är det en bra kille så förstår han dig. Och du kommer igen med tiden... :)

2009-11-02 @ 17:44:46
URL: http://pericsson.blogg.se/
Jag har talat: Angelica

Mattias är en jubelidiot, du borde inte låta han förstöra något mer för dig =)

2009-11-02 @ 20:39:50
URL: http://berusningsmedel.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0