MÅLA NAGLAR =)

Nu har ja duschat, borstat tänderna och fått på mig pyjamasen så nu sitter ja hr och målar naglarna, fick äntligen tummen ur arslet och gick och tvättade bort de röda nagellacket som ja hade på halloween då jag var djävul haha, hade inte orkat ta bort de tidigare.
Dock behöver ja ju inte måla naglarna så super noga nu eftersom jag ska göra gele naglar på torsdag, wie! längtar som fan!! =)

Efter ja duschat och tagit på mig pyjamasen så ställde ja mig i spegeln för att borsta håret och min första tanke va, jag MÅSTE SOLA! uschusch hatar när man blir blek, tycker de e mycket snyggare att vara brun, visst man behöver inte va så brun som man e på sommaren för då har man inget att se fram emot då haha, men man behöver ju inte va kritvit heller bara för att det är vinter liksom ;)
aja nu ska ja måla vidare ;)
pusspuss


Liten cam bild från i fredags innan vi blev hämtade av tobbe =)


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0