LYCKAT!

lite gles uppdatering här märker jag ;) men fick de jävla stressigt igår för efter mässan där ja stod och representerade skolan så va de bara åka direkt hem, och kom hem vid 7, då va de bara hoppa in i duschen, skölja av sig, på med kläder, fixa smink och hår, äta och sen springa till bussen och åka och möta patricia och sen åka till festen i huvudsta i solna, och fyfan vad kul det var! =D sen började vi väll åka hem vid 2, 3 nån gång och ja e så jävla lyckad så jag somnar på nattbussen och sover verkligen stenhårt och vaknar sedan i jakobsberg.. shit tänkte ja och skrattade lite för mig själv ;pp men träffade 2st killar som skulle vänta på bussen mot kungsängen så satt och snackade med dom ett tag, skit härliga =) och sen när deras buss kom så gick vi först och kollade när min skulle gå och den skulle fan inte gå förens efter 1 timme så jag fick ringa taxi som fick skjutsa hem mig haha! lyckat va ;) men tänk om man skulle kunna ta taxi överallt fyfan va skönt de skulle va!!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0