KLAR FÖR IDAG =)

tjabba! klar med allt jobb för idag, men uscha vad ont jag har i ryggen nu, har suttit som ett jävla mongo, menmen pengar e nice =D HAHA!!
Imrgon ska ju pappa somsagt ta hem mer jobb till mig så det blir rikigt nice, ska jobba så mycket som ja bara hinner =)
Mamma fyller ju år imorgon också så vi ska ha gäster och så här då, så för mkt kan ja ju inte jobba dock, eftersom jag måste hinna sova också(a)
Men har ngr dagar på mig på minst 5000 ska jag tjäna ihop och de är minst! ;)

Skola imorgon då, inget jag ser fram emot... en veckas till lov skulle vara perfekt!! men de lär ju aldrig hända så ;p märks det att jag är skoltrött?? hm ehm JA! vill börja jobba istället.... men vill ju samtidigt gå ut skolan, vill ju ta studenten liksom ;) haha
nej gud vad jag längtar tills lönen på det jag gjort kommer (a) vill shoppa (a) haha!!
puss!

Kommentra
Jag har talat: Camilla

Haha! Stolt över dig! Vill också jobba...

Du får tänka på att du har underbara och glada vänner i skolan :)

2009-11-01 @ 23:51:50
URL: http://naztys.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0