KÄRRING -.-

tjabba! hemma nu lite smått irriterad bara på våran samhäll/religions lärare.. hon hade ställt in religionen och efter de skulle vi ha samhäll men eftersom ingen i klassen orkade vänta så drog alla utom jag eller och camilla hem, så vi sitter i 2 timmar och bara väntar och sen säger kärringen att vi inte kan ha lektion om vi bara e 3 st -.- så där har vi suttit och vart duktiga och hållt ut sen ställer hon in skiten...
sen säger hon att vi får sovmorgon imorgon 40-50min om vi gör de dom ska göra på lektionen hemma istället, men det är fortfarande inte kompensation nog eftersom vi suttit där i 2 timmar och väntat och sen skulle vi haft 1 timme och 30mins lektion typ, så då borde vi ha fått ledigt från religionen imorgon eller men ickeicke... känns som alla lärara "straffar" dom som e duktiga och stannar... *suck*

menmen efter skolan följde ja med camilla hem för att hämta en solpolett och lite kläder och sen åkte vi hem hit till mig och nu ska hon sola och jag ska tvätta och lite sånt som behövs, sen ikväll kl 20 så blire träning för min del, har egentligen nada lust menmen måste man så måste man haha!
puss


gammal bild ;pp


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0