JORDENS GRYMMASTE!!

godagens, jag e skit glad!! e ni?? =)
vet ni varför?? jag målade klart mitt bås här i skolan idag, vi har hållt på med våtrum och ja fick betyg på de, vet ni va jag fick?? =D

På väggarna: MVG
På listerna: MVG



wie! så jävla grymt! I love it!! så nu ska jag göra det dekotrativa och det är svampning och stänkmålning jag ska göra, men fyfan vad jag e nöjd alltså!! =) wiho!!

och idag efter skolan så åker förmodligen jag och camilla hem till mig och hon kanske ska sola och lite så och sen så ska vi fixa oss också blire fest förmodligen, sen blire fest imorron också såklart tihi ;)
men nu ska ja sitta här vi datan en stund och sen gå ut och fortsätta jobba =)
puss


Kommentra
Jag har talat: jonna

Underbara Jennifer, krama om min härliga dotter o gratulera henne oxå. Gör det nu så får du en Grattis kram till dina betyg. Var rädda om varandra o ha så jävla fucking roligt.. Tänk inte på mig som e snorig o snörvlig.... Skåla för mig oxå!

2009-11-27 @ 17:47:34

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0