JENNIFER BROWN IS HERE!

Haha aa de skulle man ju nästan kunna säga ;) jag e ju brun nu och ja heter jennifer så de blir ju jennifer brown ;)
shit va skönt de va att ligga där i solariet! somna gjorde jag ju också haha! (a) fast efter ett tag så blir de ju så jävla varmt så man typ ligger och väntar ut resten av tiden, men inte fan går man upp från solariet innan tiden är slut, nonono ;) haha!
nu ska ja nog dricka lite och om  ca 1 timme så ska jag duscha, man luktar ju inte sådär jätte trevligt efter solarium direkt ;pp
puss

Kommentra
Jag har talat: Camilla

Ååh vad härligt med sol! Nu får jag sola igen! Behöver bara lite pengar. Jag har visseligen 1 polett :)!!

2009-11-23 @ 10:00:08
URL: http://naztys.blogg.se/
Jag har talat: Marquiz

Hey

Jag ser att vi har lyssnar på samma typ av musik! Så jag vill bara att tipas dig om den här nya tjejen Melanie Fiona hennes senaste singel Monday Morning e GRYM! Hela skiva btw.



Melanie Fiona – Monday Morning

http://open.spotify.com/track/1m6veh5YG4KGur6KEVRps6

2010-02-26 @ 10:06:19

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0