IT'S BEEN A LONG DAY

tjabba! kom precis hem, har inte vart hemma på hela dan ;pp men ja kom upp i tid idag, hann till skolan i tid, jobbade på jätte bra och fick lite beröm, wie!
sen åkte ja och camilla till huddinge och köpte lite saker, efter det direkt till sumpan där vi skulle ta en kaffe latte på seven eleven men jimmy och jennie men hela sumpan hade ju strömavbrott så de sket ju sig -.- men istället åkte vi till kista där jimmy och jennie åt och så hittade ja en tröja på ginatricot som de står "get over it" på och de e ngr ord som ja behöver lära mig, haha!! så köpte den =)
sedan åkte camilla hem och ja hängde med jennie och jimmy hem till jennie och köpte med mig mat på vägen som ja åt där, sen direkt därifrån åkte vi till solna där vi träffa maggan och thaipang, så vi satt på grillen, thaipa åt och ja drack latte, mums! sen så fick ja skjuts hem i epa traktorn haha, gulligt av dom ;)
och nu sitter ja här, lång dag blev det verkligen!
men nu ska ja fixa mig för sängen pöss!!

Kommentra
Jag har talat: Camilla

Det är riktigt kul att umgås så här med dig igen! Måste hålla i sig nu :)

2009-11-27 @ 11:54:46
URL: http://naztys.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0