IT'S BEEN A LONG DAY (8)

tjabba!! lång dag blev det för mig minsann! =) började med att ja slapp åka kommunalt, dock missa ja första lektionen  pga problem vid tankningen och sen jordens jävla bilköer, *suck*
gick iaf hela skoldan sen och efter det så satt ja i skolan i 1 timme och väntade på tobias som skulle komma och hämta mig med lastbilen så ja skulle följa med hnm på jobbet och hålla hnm sällskap, umgås och så =) Men fick sällskap i telen av patricia den timmen så det var nice, jävla massa prat blev det haha!!
sen iaf så kom  tobbe och vi åkte till typ halv 7 eller ngt och sen åt vi på donken och sen fick jag skjuts hem, skit trevligt hade ja! dock tobbes eller ska ja säga tobbas(mohaha) kommentarer :@ hahahah skämtosido.
men nu tänkte ja faktiskt ta mig ett bad!
puspuss!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0