ISGLASS I VINTERKYLAN!

tjabba! =) e hemma nu, har vart hemma en liten stund =) jag mötte patricia i stan så gick vi på ett kafé och drack en kaffe mocca, så underbart gott!! patricia som visade det för mig and I löööv it! =) precis som ja älskar allt ja shoppade igår!! =) ska få tbx kameran imorgon så då får ni se, nice va?? :) me think! =) men iaf efter vi druckigt kaffet så började vi gå mot tåget och ja blir akut sugen på en grillad korv, verkligen sjukt sugen, så vi får springa över vägen till sleven(seven eleven) och köpa korv och cola, och patricia köpte glass åt oss, isglass och fan vad folk kollade snett på en  när man satt själv första advent i de kalla vädret och käka isglass HAHA!! men vem bryr sig ;)

måste bara berätta en sak, när ja vakna idag och stod i spegeln och skulle sätta upp toffs så får ja värsta choken när ja ser de brutala blåmärket på min arm! ser ut som ja blivit slagen haha!! ni får se bild på de imorgon också när ja fått kameran ;pp
puss

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0