HURTBULLE!

kass uppdatering idag HAHA! Ja vet ;pp kan ju börja med kvällen igår som inte blev någe vidare, började tänka på shit, och lite så vilket resulterade i tårar menmen idag känns de bättre iaf, somsagt kvällar e inte min bästa grej om ja inte har ngn att dela den med! men sen imorse så vaknade ja inte av klockorna, IGEN.. så kom ca 1 timme försent men jobbade ändå så lång jag kunde i mitt bås så de blir skit bra för imorgon kan ja ju måla alla väggar och så :)
sedan efter skolan så åkte ja med camilla till frisören i hallonbergen sen med hem till camilla i väntan på att mamma och pappa skulle hämta mig när dom slutat jobba, och ja somnade störtskönt i hennes säng tills pappa ringde och sa att ja skulle gå ner haha! sedan åkte vi direkt till willys och storhandlade, sen hem så fick ja laga mat och sen äta och sen åkte ja på träning, kom hem, och nu precis har ja badat och tagit en hårinpackning i håret och lite så, super nice! så nu ska ja borsta gaddarna och sen sussa faktiskt, måste ju orka morgodagen!! =)
ska upp kl halv 6, någon som e vaken då och har mitt nr kan ju alltid vara gullig och väcka mig?? =)
Aja godnatt världen, hörs imorgon =) träning då med föresten, vilken hurtbulle ja blivit hahahaha!!

puss <33

 


Jag beach 2010 kanske??
hahaha nja skulle inte tro de va ;)


Kommentra
Jag har talat: jonna

Snygg bild vikka muskler...Ser precis ut som du...

2009-11-26 @ 13:04:37

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0