HOME!

tjabba kom precis hem från skolan
började med att ja försov mig, great.. Väl där så åt ja iaf frukost samtidigt som ja och camilla pratade lite med våran lärare, sedan så va de lunch sen svenska där vi körde varmastolen och läste ngn text, jävligt chill sen skulle vi egentligen slutat kl 13, men eftersom jag och camilla ska jobba på älvsjömässan på fredag från 15-18(någon som ska dit???) så var vi ju tvugna att gå på ett möte kl 14:30, så från 13-14.30 jobbade vi i våra bås, duktiga tjejer! och sen va vi på dedär mötet som egentligen bara va onödigt, vår mentor kunde bara ha gett oss papret vi fick där, där allt stod haha!
menmen sen åkte ja hem och på tåget klev victor från skälby på så vi satt och snacka hela vägen, skönt med sällskap! =)
ikväll vet ja inte vad jag ska göra, kanske träna??
men vi får väll se :)
puss

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0