HEMMA!

Tjabba! har ägnat närmsta 30 minutrarna till att få msn att fungera, vanliga hade slutat fungera och ja var tvungen att installera msn live och lite så som jag inte hade gjort än, efter jag vet (a) men du har jag det, wiho!! haha!

Jag har iaf varit hos Jessica och klippt mig och jag har även ändrat dag då jag ska fixa naglarna så ska fixa dom på onsdag istället, tror jag ska ha dom laga långa, men rosa tippar och sen något svart möster på en av naglarna, tror de kan bli riktigt nice, hon nageltjejen ska få hjälpa till med lite ideér så blir det nog skit bra! längtar somfan alltså!

Ikväll kommer ju min farbror John, hanns tjej och deras lilla unge elina, alltså min kusin hit! längtar som fan till det också! och imorgon shopping hela dan och sen fest på kvällen, och söndag vara med victor, kan det bli en mer perfekt helg eller?? tror fan inte det, me like!! =D

Och angående klippningen så klippte jag ju bara topparna och de blev skit nice :)
puss

(bilder kommer snart från målerit)


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0