GÅRKVÄLLEN

godmorgon! eller aa hej kanske man säger vid denhär tiden(a)
det blev iaf inge festande igår för att allt blev inställt så de kändes ju riktigt piss just då efter som vi skyndat oss för att bli klara, och sen hade ja egentligen gäster här men ändå stressade vi i oss maten och sen gick från bordet och så, och sen sitter vi och väntar på micha och jimmy som ska hämta oss i bil, så ringer dom och säger att de blir inställt och att de blir imorgon istället, så då blev man ju ganska så pisst...
Men efter ett tag så ringe jimmy och sa att ja skulle komma hem till timmy istället där dom satt ngr och hade chill-krök så ja och camilla åkte dit till bagartorp men där blev hon hämtad av niklas så ja fick fortsätta kvällen utan henne, drack en öl och sen fick ja massera jimmy eftersom ja var skylldig hnm det sen lång tillbaks hahah! och sen blev det till att titta film.
04:03 satt jag sen på bussen hem och kom hem strax innan halv 5 =)

menmen nu ska ja fixa mig sen ska ja möta patricia i kista så ska vi shoppa lite, wiho! och sen ikväll blire iaf fest för min del, har 4st att välja mellan =)
puss

Kommentra
Jag har talat: jonna

Svikare..som inte kom förbi o sa hej.. ha det kul i kväll o var rädd om dig

2009-11-28 @ 19:23:52

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0