FÖRVÄNTANSFULL!

tjabba tjena hellööö =D
kom hem för inte så länge sen, tog nämligen en fika tsm med patta, bääääääästa vänn!! (hahaha tror du förstod ironin) ;) haha!! blev en massas prat och så iaf, skit mys! och sen gick vi in i en affär och kollade lite på klänningar till den 4dec, stor dag dedär! längtar sjukt jävla mkt! kan inte tänka på ngt annat! kan ngn trolla hit den 4 dec??!! länktar precis som man gjorde när man va liten och väntade på jultomten, de bara sprätter i hela kroppen!! =D
berättar snart vad som händer då såklart! =)
men nu ska ja spela happy aquarium på facebook (a) mohaha!
puss

Kommentra
Jag har talat: Anonym

Hurru din elaking... vad händer den 4 dec? Något som man får va me på eller?

2009-11-24 @ 19:46:35
Jag har talat: jonna

Det var min kommentar i fall du inte fatta de

2009-11-24 @ 19:47:23

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0