FÖRKYLD.. IGEN..

tjabba kom precis hem , åkte till karolinska med camilla efter skolan och höll henne sällskap =)

Skolan började iaf med redovisning som gick bra som tur va, hatar redovisningar haha menmen ;pp Sen på engelskan så fick ja reda på att jag fick VG på mitt muntliga så de e härligt.
Aa sen rullade dan på som vanligt förutom att jag hoppade över idrotten då jag blivit grymt förkyld och har ont som fan i halsen =/ Hata vintern!! alltid sjuk då, bläblä!
Men ska knarka c-vitamin, dricka mycket vatten, äta frukt och vila och försöka få bort dehr skiten innan det bryter ut ännu mer för de har ja inte tid med... dock så blire nog ganska sugig uppdatring idag menmen så får det va hahah!!
puss

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0