FÖR KORT =(

fääääärdig haha! nu ska jag höra med patte hur långt hon kommit, vart vi ska shoppa och när vi ska dra, är så glad idag känner jag =) så det e ju bra!
Allt e så uppåt, nu gäller det ju bara att man hittar vad man ska ha =)
Dock blev mitt hår alldeles för kort igår, *snyfft* jag som vill spara till super duper långt hår, haha nej men till lagom långt iaf, så nu får jag hoppas på att det sätter en jävla fart och växer fort som fan, och jag ska börja klippa mig mycket mer regelbundet nu också så att håret kan växa och inte gå av hela tiden pga slitna toppar, så ska väll prata med syrran och boka tid för nästa gång så jag får in det regelbundet =)
puss

 


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0