BOMBNEDSLAGET BORTA! :O

sådär då har jag storstädat heela rummet tog ju sin lilla tid, bytte även sängkläder så ska strax duscha innan jag ska sova så att det blir extra mys, älskar att lägga mig i en säng, nyduschad och nybäddat, och bäst är de ju när rummet e nystädat som de e nu också =) allt blir så rent ;) haha!
Dock så skulle ja ta en powernap vid 5, men någon jävla power blev de minsan inte, vaknade inte av klockan så vaknade vid halv 8 (a)

Juste mina pengar kom in på kontot idag och vet ni?! jag fick extra betalt!!!!! =D wiho! fick 6700 plus lite till så känns skit bra!
Ska shoppa på lördag då, måste köpa in allt som behövs, som saknas här hos mig och de har ja behövt göra men aldrig haft pengarna men nu har jag dom ju ;) och imorgon hinner ja inte shoppa för direkt efter skolan så ska jag till jessica och klippa mig och sen så ska jag hem och tvätta en jävla massa och sen kommer min minsta kusin Elina hit, hon som inte ens är ett år än, som jag fick träffa första gången i somras, så jag ska mysa galet med henne såklart!! får se om ja kanske hittar på ngt på kvällen där också, de märker vi =)
aja dax för en dusch nu då =)
puss!



Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0