BETYG, DEKORATIV MÅLERI =)

Tjabba! som ni märkte så hann jag inte skriva imorse ;) men i tid till skolan kom jag iaf, vi var bara typ 5st här från klassen idag och i har jobbat på som fan! har nog aldrig jobbat såhär bra och mycket på en och samma lektion haha! så nu e jag klar med allt och 1 timme kvar tills vi slutar, men får gå om ja vill, bara det att jag ska ju till frisören (Jessica) och åker ja nu finns ju risken att ja får sitta där hur länge som helst ;p

Aja vad har jag fått för betyg då?

Invänding målning: VG
Dekorativ måkeri A, sparmålning: VG
Dekorativ måleri A, schablonering eller hur fan de stavas(a) : MVG
Dekorativ måler A, streck: VG+
Så samanlagt för denhär kursen fick ja VG+


Är väldigt nöjd faktiskt, fast det stör mig att om ja hade fixat 2st små saker som ja själv störde mig på men som ja försökt fixa flera ggr ochsen gett upp, om ja hade fixat de så hade ja fått MVG haha, menmen sånt är livet eller vad säger man ;)
nu ska ja nog ändå kolla bussar och sen åka..

(bilder från målerit får ni se ikväll (= )


Kommentra
Jag har talat: Jonna

Grattis vännen det e du värd! Ha en skön helg o gör inget jag inte skulle göra..hmm vad det nu skulle kunna var..

2009-11-06 @ 15:44:35

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0