BARNVAKT!

Tjabba! kom hem för en liten stund sen, SANT veckan började ju ida, så vi börjde med att prata typ 5 min i klassrummet, sen kollade vi på en pjäs och va jävligt rolig faktiskt, och att ena killen där va sjukt snygg gjorde i inte saken sämre ;) tihi! sen pratade vi lite i klassrummet igen, diskuterade alkohol, droger, grupptryck och lite så sen slutade vi.
Camilla följde med mig hem eftersom hon ska sola, så ja har lagat mat till henne och nu tänkte ja städa men pappa kom  precis och sa att vi ska åka, ja ska nämligen vara barnvakt till mina kusiner, wie! och egentligen skulle vi åka vid 6 men vi åker nu istället ;pp
hörs sen puss!

Kommentra
Jag har talat: jonna

Vad lagade du för smakens då? Barnvakt tur du har! Men när åkte du? Var Camilla kvar själv? Puss

2009-11-30 @ 21:00:32

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0