VARFÖR KOSTAR ALLT??

Wie! skit snygg brun färg just nu!!!
Och mathias sitter på tåget påväg hit så när han kommer ska jag visa att jag gått om honom och nu e brunast!!! mohaha!
Sen nu i helgen om de e fint väder så åker jag med till landet och kommer självklart sola där, sen ska jag även höra om de finns ngr småjobb jag kan göra för att tjäna en liten extra slant att stoppa i fickan =)
Får fortfarande lite smått panik angående dehär med pengar! Har fortfarande inge sommarjobb och jag vet sjukt mycket saker jag behöver/vill ha och nu den 25maj e det sista studiebidraget för hela sommarn =(
Ska ju iof göra lite småjobb sådär i sommar och tjäna lite men ja ville ju fortfarande ha ett "riktigt" jobb också, menmen är la inga som tar emot längre och inga av ställerna man lämnat CV har hört av sig.. Suck, tänk om man vore äldre med värsta erfarenheterna, men nej bara för man e 16 snart 17 alltså ung, så e man oerfaren och dålig och kan inte jobba tror arbetsgivarna, menmen thats life.

Har iaf precis pluggat massa och nu ska jag plugga lite till innan jag sen ska hoppa in i duschen, och sedan invänta Mathias och när han kommer ska vi typ titta film I think =)
puss!

Kommentra
Jag har talat: Tina

Om det inte ändrats sen förra året så får man studiebidrag även för juni, men nästa studiebidrag kommer inte förrn september :)

2009-05-05 @ 22:52:01

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0