VAD SKA MAN GÖRA??

Skulle ju egentligen till banken idag men mamma ringde för ca 30 min sen och sa att gubben vi hade tid hos var sjuk så det blev inställt -.- Jag hade ju redan piggnat till då så att gå och lägga sig igen var ju ingen idé så ja tänkte att ja kunde blogga lite och underhålla er i väntan på ett vääääldigt viktigt sms! =) blev ni nyfikna nu?? mohaha!

Jag har gjort ett glas med c-vitamin och en stor kopp mynta te som e grymt äckligt(dricker inte te över huvudtaget) men som är bra mot förkylning och halsont så antar att det är bra för mig att dricka det.. De hjälpte mig förra gången jag var förkyld iaf.
Vad gör man för att tiden ska gå snabbt??
Jag funderade på att småplocka lite saker i mitt rum, för ligger ganska mycket på golvet så de ser stökigt ut och jag som städade här om dan... ;p
Sen tänkte ja kanske fixa naglarna och lite så, var länge sen jag gjorde det och nu ska jag ju inte tapetsera och så förens på måndag och då kanske jag kan ha fina naglar i ngr dagar iaf ;)
Jag kanske ska till landet på fredag så att på lördag och söndag ska jag börja ta hand om fönstrerna där, det är 3 st fönster ja ska fixa och det får jag 1500 för så de  e nice! sen ska jag även måla vägg och tak där och de ska vi diskutera priset på=)
aja nu ska ja hämta mitt te som står där uppe=)
puss!!


Bild på mig, nyduschad, osminkad och insmord men ändå en skönhet ;)
hihi!


Kommentra
Jag har talat: Anonym

men de är bra de ;D

2009-05-20 @ 11:06:35
URL: http://neppis.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0