TVÄTTDAG??

Idag har jag inte gjort så spec mycket, eller egentligen har jag ju de med tanke på att jag tvättat som en galning så nu e både min och familjens tävttkorg heeeeeelt tomma =) och alla kläder hänger på tork, inte illa va??
Lär ju Mammi bli glad iaf =)

Sa ju förut att kommande vecka i skolan skulle ja gå heela dagarna och jobba på som fan men ja kom på strax efter att jag ska till ungdomsmottagningen imorgon kl 14.00 för jag måste ha fler p-piller, men jag missar ändå mest matten och just nu känns den inte så viktig eftersom vi inte lär oss något nytt ;p

Aja har inte så mkt att skriva just nu men ni får väll lyssna på en låt och njuta av en gammal bild på mig ;p



Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0