TRÖTTIS!

Måste börja med att säga, faaaan vad trött jag är!!!! =( galet ju!
Idag i skolan jobbade jag iaf på riktigt RIKTIGT bra!! först målade jag hela bågen till fönstret själv eftersom camilla var sjuk, alla andra jobbade alltså 2 och 2 utom jag och jag var ändå klar samtidigt som dom andra, sen efter det så fick jag jobba i mitt bås där jag målade takvinkeln, förlimmade alla skarvar och sedan tapetserade ca halva rummet, fan vad duktigt!! jag äger!! mohaha!!! ;)
Lunch va itne så spec gott så jag käkade 2 tuggor sallad och det var de ända jag ätit på hela dan så när matten väl kom så var jag trött och seg så jobbade ingenting där men vi repeterar ändå bara inför imorgon då det är nationella och eftersom man inte kan plugga till det eftersom inget vet vad det blir för frågor så var det ju inte så spec nödvändigt...

Fick iaf sen skjuts till huddinge centrum av ellen och hennes pojkvän patrik (tack igen!) Sedan åkte jag tåg, tåg och buss hem och gjorde mackor och oboy, skönt att få något i magen!
Jag har även satt på enn kopp kaffe jag strax ska hämta för att försöka bli lite pigg för jag kanske ska följa med och titta på adams träning idag, var så länge sen jag träffade honom så jag hoppas verkligen att jag kommer orka!!!! =)
aja nu ska jag kila iväg och hämta mitt kaffe men ni får ha det så bra puss!! =)


Mongo ful bild men iaf ngt måste man bjuda på (a)
Blev ingen närbild så ni fick se håret idag heller för jag fick lite brottom idag med(a)
Men ni märker när det kommer! =)

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0