TROR VI LEVER I VÄRDENS MINSTA VÄRLD!

Den här världen slutar aldrig förvåna mig! Kommer alltid upp nya saker som påminner om att världen e liten!
Som t.ex. förut när ja fick reda på att en av mina vänner på msn som bor i nacka, de visa sig att min granne e hans morfar, vad e oddsen??
Eller att några som flörtade med mig på en skidresa i kungsbergen visa sig vara mitt ex kompis, eller att min gamla kompis systers kompis va halvsyskon med ett annat av mina ex.
Eller för ngn vecka sen när ja träffade en kille på bussen och han visade sig känna typ alla jag känner i Rissne. Sjukt alltså!

Och varför tar jag upp det nu för?? Jo för det hände igen såklart...
För ca 4-5 år sen så snackade jag väldigt mycket med 2 st killar från sundbyberg (Marlon och Gustav) Även om jag aldrig träffade dom så hann vi bli väldigt bra kompisar, över nätet då, men som alla vet så håller inte nätkontakt sådär jätte länge om man aldrig träffas, så de gick väll max ett år innan vi förlorat kontakten helt och det var väll inte mer med det.
Sen fortsatte ja mitt liv, och för ca 1 år sen så började jag och camilla umgås mer och mer med Jimmy och companie och lärde på så sätt känna victor, wille, jonathan och alla lite mer, OCH även då gustav!
Vi snackade lite mer idag på msn och han frågade väll mig om de va jag som la till honom på msn förut eller hur de va för jag var tydligen blockad på hans msn först, men vi kom fram till att ingen lagt till den andra..
Och då sätts ju självklart tankarna igång och då dyker namnet Marlon upp i huvudet och sedan därifrån fick vi ihop allt.
Så jag och Gustav som nu på senare blivit bättre vänner va alltså ganska så bra vänner för 4-5 år sen!
Snacka om att världen e lite alltså!! Kan inte förstå det.
Jag tycker de e skit kul faktiskt!
Har ni vart med om någon gång när ni märkt hur liten världen är?? berätta! =)


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0