TRÅKIGT, DEPPIGT, TYST...

Efter jag vart och handlat på willys så drog jag hem och packade upp, satte mig vid datan och käkade lite glass, framåt 18-tiden så började jag med middan, de fick bli kycklingsallad =)
Riktigt gott!!
Sedan skulle jag lägga mig i soffan för att titta lite tv, tror ni jag tittade länge eller?? nej somnade bums typ haha!
Vaknade igen vid halv 12, käkade upp resten av maten och sedan gick ner och satte mig här för att blogga.
Det var min fredag kväll det.
Och jag som var såå sugen på att festa, alltså träffa mycket folk, umgås, prata, skratta och bara ha kul!! För att komma på andra tankar, tänker nästan hela tiden på mathias och det gör ont... Önskar att det kunde vara lättare men nu är det såhär det är och förmoldigen så det kommer vara.. Tänk att kärleken kan vara så stark men ändå inte räcka till för att två personligheter inte passar... En tjej som nästan bara har killkompisar och en kille med stark svartsjuka, tror ni det fungerar eller.. nej de gör ju inte det.
Träffar alltid killar som senare visar sig vara svartsjuka.. har alltid varit så och saker har slutat dåligt..
Kan de ha ngt att göra med att jag alltid faller för blåögda blondiner?? ska jag prova falla för brunetter?? de är ju inget man bestämmer direkt..
Wellwell ska dra nu, tvätta bort sminket, borsta tänderna och lägga mig.
Ganska så skönt med en hemma kväll ändå lite tyst bara, trotts att jag gärna hade dragit till Tumba och vart med vänner men ingen orkade ju följa med så..
puss

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0