TRÅKIGA SOFF-POTATISAR..

Gårkvällen var riktigt tråkig till en början faktiskt inge illa menat men jag tror alla faktiskt håller med, eller tråkig kanske var fel ord, men seg iaf..
Började med att vi typ bara satt och några pratade och sådär, liksom inget power i det hela.
Vi var 5 pers hos camilla. Jag, Jennie, Jonathan, victor och camilla.
När det lite senare blev lite power i det hela så började folk dra sig hemmåt, så där stod vi fett taggade och alla skulle hem :O Jag tänkte också börja dra mig hemmåt då men camilla stoppar mig, så ringer vi till nicke och får nummret till några i sumpan dit vi drar och har det roligt istället, sedan när klockan tickat på riktigt mkt så åker vi hem till camilla där jag hämtar min väska och hon går och lägger sig, sedan åker jag hem och somnar bums typ =)

Så nu idag vakna jag vid 12-tiden, skulle egentligen vart med mathias men han typ ställde in det eller vad man ska säga, kanske ska vara med honom senare om inget dyker upp.
Det värsta e det att jag e sjukt taggad men alla e soff-potatisar och orkar inte göra ngt...
Jag kanske ska dra iväg till Tumba och vara med ett gäng där men samtidigt e de inte kul att komma själv.. Men kanske måste det ikväll?? Vi får se hur jag gör, ngt ska jag iaf fan göra!!
menmen nu måste jag dra och handla och fylla på kylskåpet.
puss!!

Kommentra
Jag har talat: Millan

klart jag stoppade dig! jag ville festa!! ;)

2009-05-01 @ 17:43:54
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: Millan

får du läsa i bloggen imorn ;)

2009-05-01 @ 18:46:43
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0