TJEJER KAN MÅLA!!

Tjabba bitches!! =)
Kom hem för ca 1 timme sen och nu har jag först fortsatt försöka hitta en praktik plats vilket jag kommit fram till är typ omöjligt...
Finns inga som tar emot någon ska ska praktisera enbart 2 veckor och inte ens hela veckor utan måndag tisdag onsdag ena veckan och måndag tisdag andra veckan.. har man kontakter eller känner någon så e  de klart dom kan ta emot, ja mena tror inte direkt ens egen pappa skulle säga nej till en direkt en nu har jag inga kontakter som är målare, och att jag e tjej och ska bli målare gör itne saken lättare och att jag bara går i 1an gör inte heller saken lättare.. ååh! irriterad!!

Var ju iaf i flottsbro med skolan idag där vi spelade volleyboll, fotboll, kubb, frisbeegolf, dragkamp och tippspromenad, det var skit kallt och irriterande bara, förstår inte varför dom gör sånna dagar, det är ingen som tycker det är kul ändå... Aja de var bara att bita ihop, och vid 3 tiden blev jag ellen och martina hämtade av ellens pojkvän patrick, så släppte dom av mig vid flemmingsbergsstation och därifrån åkte jag kommunalt hem=)
Skulle ju egentligen vart med micke nu men jag orkade verkligen inte, är trött, halvt stressad och har lite halvt panik för dethär med praktikplatsen... Nu måste jag iaf städa hela mitt rum, duscha och så vidare men hörs sen kanske.
puss!!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0