TILL LANDET =)

Så nu ska jag faktiskt åka till landet, för er som undrar så har jag landställe i Åkersberga så de e itne så långt att åka vilket är gryymt skönt! =)

Jag ska iaf dit och ta en lite kort paus från livet här hemma, ska bli rikigt skönt att bara få tänka, vara ute i det fria och bara vara! =)
På lördag ska jag ju somsagt hjälpa pappa med att tjära(vet inte hur de stavas) taket=) så då lär jag mig något nytt, blir nog himlans kul faktiskt.

Det har blivit lite mycket i mitt liv just nu famrförallt med känslor, hela grejen med mathias har tagit hårt på mig och de har vart jobbigt, men det är bättre nu iaf, dagarna gå hur bra som helst och då verkligen älskar jag allt och fångar dagen och bara lever! Kvällarna går dock inte lika bra än, då kommer tankarna och saknaden, men jag ska ge de några dagar så hoppas ja att de går över det också=)
Vill även säga ett stort tack till Adam, en av mina bästa vänner som igår kväll verkligen visade att han faktiskt är bättre än alla! så jäkla omtänksamt och underbart! Du är verkligen en riktig vänn adam, älskar dig!!!
Går kvällen gick ju som ni kanske försår inte så bra, men jag körde lite självterapi eller vad man ska säga, man skriver själv ner posetiva och bra saker om sig själv och åt sig själv, det hjälper faktikst!
På bilden har jag strykigt över ngr av lapparna bara för det syntes vad det stod och de får ni inte veta era nyfikna jävlar!!! ;)


Aja nu ska jag åka men ni får ha det bäst!!!!! puuuuuusss!!!


Jag på min 16 års dag=)
Kronan på ofc ;)

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0