TILL ANONYM!!

TILL ANONYM:
Jag kan berätta EXAKT hur det ligger till om du skriver din mail adress till mig i ett inlägg, ingen annan kommer att se den så du kan skriva den så mailar jag det till dig om du nu e så jävla nyfiken och avundsjuk för nu kommer ja inte skriva ut lika mkt saker i bloggen för jag vill inte ha era jävla anonyma fittor här, vill ni veta saker så får ni börja sluta vara anonyma, dethär e sista inlägget jag svarar på en kommentar i om den e taskig eller om de e ngn avundsjuk jävel som skriver, så börja skriva in antingen din blogg om du har ngn eller din mail annars får du inge svar alls, för du är inte värd att ha en plats i min blogg så länge du fittar dig och är anonym!!


Fingret till alla er som inte står för vad ni säger!
Jag e så jävla mycket bättre än er och är värld så jävla mycket mer!
Jag är diamant och ni e skit =)
så fuck you losers!
=)



Kommentra
Jag har talat: Ävelicious

när du klistra in det kopierade så står det typ high"344" skriv 25 där istället så blir den liten :)



vilken låt var din favorit i eurovision? :)

2009-05-17 @ 22:54:30
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Jag har talat: Anonym

ta inte åt dig vad alla säger, de märks ju att du gör de då du anstränger dig för att skriva inlägg till personer du inte vet vilka de är. Bry dig inte, låt inte främlingar knäcka dig när de handlar om dig och mathias. De märks ju att de är en öm punkt, fast de vet de flesta säkert redan men såna här inlägg gör de bara värre, de blir ju roligt för dom att skriva sånt då

2009-05-18 @ 08:25:17
Jag har talat: Jonnus

jag vill också gärna veta hur det ligger till mellan er

2009-05-20 @ 19:14:10

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0