SVAR PÅ FRÅGAN SOM ALLA UNDRAR!

Ja som ni märkt har jag börjat umgås mer och mer med Mathias på senaste och saker ja skriver kanske verkar lite konstiga eftersom jag förut sa att det var slut.
Och jag märker på er att ni blir mer och mer nyfikna på hur det ligger till, och jag märker att anonyma kommer tillbaks steg för steg så nu ska ni få veta en gång för alla hur det ligger till.

Är ni tillsammans igen??
Svar: Ja det är vi, och nu kanske ni inte tar oss seriöst, men trotts allt trubbel och all skit och allt så funkar inte våra liv som dom ska utan varandra..
Våran kärlek är för stark och nu har vi pratat mycket om det och bestämt oss för att göra ett sista försök, tredje gången gillt!!
Nu ska de fanemig fungera annars vet ja inte vad jag tar mig till ;p Mycket av de som tidigare förstört vårt förhållande är bland annat alla anonyma människor som sätter griller i huvudet på mig, men från och med nu tänker jag inte lyssna på er så länge ni e anonyma, ni kan säga exkat vad ni vill, cause I don't care..
Jag tror faktiskt att all skit och allt jag och Mathias gått igenom fått våran kärlek att bli starkare, för nu känns allt anorlunda, man känner att känslorna är starkare än någonsin och det känns som att vi har fått en nystart, som att vi verkligen börjat om från 0, från ruta 1, en ny begining you know!
Anledningen till att ja inte skrev ut direkt att vi blev tillsammans igen var för att jag ville känna lite hur det kändes, känna om det verkligen har ändrats denhär gången, och det har det!! allt känns så jävla mycket bättre och därför väljer jag nu att gå ut med det igen, sen kanske frågor kommer om vrf han har status singel över allt, och jag kan lugna er anonyma männsikor om att han inte vart inne och ändrat det än, vänta lite så ska ni allt få se =)
Men jag säger det en gång för alla:  Jag älskar Mathias, och ja vi är tillsammans. Han är bara min, så ni andra tjejer can keep your hands of him now because he's taken! =)
Nu kommer säkert miljoner frågor på dethär, men kom ihåg nu, sålänge du e anonym så får du inge svar, du blir bara ignorerad och får en fet diss av mig! =)


This is my baby! =)



Två presenter jag fått av honom helt utan anledning, så gullig e han!
Mjukisbyxorna köpte han till mig nu senast när han var i london, och stringen fick jag förut, har skrivit om de innan men aldrig visat bild =)

Kommentra
Jag har talat: Anonym

vad duktig du är på att få han o skriva upptagen,men skildnad att ändra överallt och skrivamedmassa xD lyck till

2009-05-23 @ 23:11:44

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0