STRAX KLAR!

Så nu är ja nästan helt klar, ska bara borsta tänderna och hitta ngr bra kläder att dra på mig, men mathias e inte klar än så jag kan sega ;p
Jag har fan långtråkigt, klarar inte av att vara själv en längre tid, alltså jag älskar att vara ensam hemma för då är det aldrig tjaffs, man kan göra vad man vill när man vill, de är inge tjat, man har hela huset för sig själv, inget är ivägen och aa massa mer, men det är inge kul att bara sitta hemma helt själv, isåfall ska man ju vara med någon kompis eller vara ute och sen komma hem till ett tomt hus, det är riktigt skönt.
Eller när ingen e hemma så behöver man inte oroa sig för att någon ska vakna när man kommer hem, eller att man måste smyga, och man kan ha hur hög musik man vill och bara dansa, sjunga och skutta runt precis som man själv känner för det! =)
aja nu ska ja hitta på ngt skojjsigt att göra så tiden går, puss!!




Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0